اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در استان کرمان 

رئیس پلیس‌راه استان کرمان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی در ۱۰مسیر روزاربعین درکرمان خبرداد.

سرهنگ علی رضایی گفت: اربعین امسال مراسم جاماندگان اربعین در ۱۰ مسیر در محور‌های استان کرمان برگزار می‌شود که برای ایمنی هر چه بیشتر عزاداران محدودیت‌های و ممنوعیت‌هایی را در این محور‌های اعمال خواهیم کرد.

او با اشاره به راهپیمایی جاماندگان اربعین در محور کرمان، جوپار، گفت: از ساعت ۵ صبح روز اربعین تا ساعت ۱۳ این محور و تمامی مسیر‌های منتهی به این آن کاملاً مسدود بوده و رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس‌راه استان کرمان، بیان کرد: کسانی که از سمت شهرستان‌های بافت، ارزوئیه، رابر و شهر نگار قصد سفر به مرکز استان را دارند باید از مسیر کارخانه فولاد و دو راهی بردسیر به سمت شهر باغین از محور بردسیر ادامه مسیر دهند.

او افزود: کسانی هم که از روستای بهرامجرد و شهر گلزار و توابع آن قصد ورود به مرکز استان را دارند این محور از روی پل کارخانه لاستیک مسدود است و رانندگان باید مسیر خود به سمت شهر جوپار، کمربندی جنوبی به سمت کمربندی کرمان باغین را باید انتخاب کنند.

رضایی افزود: رانندگانی که از سمت استان سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان قصد گذر از کمربندی جنوبی شهر کرمان را دارند به سمت شهرستان‌های رفسنجان و انار و استان یزد را دارند، این مسیر در روز اربعین از سمت میدان هفت باغ به سمت شهر جوپار مسدود بوده و باید از محور هفت باغ و از داخل شهر تردد کنند.

او از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: میدان خروجی شهر شهر سیرجان (امام علی علیه السلام) به سمت جاده بافت و امامزاده علی از ساعت ۵ صبح روز اربعین تا ۱۳ مسدود است.

رئیس پلیس‌راه استان کرمان، با بیان اینکه رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید مسیر جایگزین استفاده کنند، افزود: رانندگان باید از ابتدای جاده سیرجان بندعباس، روستای اکبر‌آباد و در ادامه نجف شهر و روستا‌هایی ایزدآباد و عزت‌آباد را انتخاب کنند.

برچسب ها: محدودیت ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار